fredag 21 mars 2014

Helvetesvecka avslutas med spruta

De senaste två veckorna har varit så sjukt jobbiga. Har känt brutal stress dygnet runt och det fortsätter tills nästa helg. Två tentor är snart klara denna vecka och nästa vecka väntas en tredje! Ingen längtar till ledighet mer än jag just nu. Välförtjänt är den också! Jag som tänkt att klarade jag en förlossning så klarar jag allt, men efter dessa tre tentor kan jag säga, klarar jag dessa klarar jag allt. Puh. 


Denna lilla prick har fått sin 3-månaders spruta idag. ONT gjorde det i mig där jag satt med honom i knät och höll i hans ben. Fy. Han skrek och spände sig så mycket att han blev en röd som en tomat i ansiktet. Nu är han hängig och varm. Ingenting duger förutom att ligga bredvid mig i sängen så jag får stationera mig här för resten av kvällen. Tur vi har tv här inne också! 
Nä men för att lätta upp stämningen från bebis sprutor. Detta hörrni, detta är inte bara ett fint halsband utan det har en sjukt bra funktion också. Den är nämligen gjord i silikon och är huvudsakligen framtagen till föräldrar med barn som det kliar i munnen på pga växande tänder. Hur smart är inte det? Finns på parlis.se tillsammans med massa andra smycken i silikon. Allt är såklart giftfritt!

Klart slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar