fredag 29 juli 2011

12 days to goooo

Jag borde sova. för länge sen. Men,(hatar ordet men, för följden av detta ord är i 99% av fallen, negativ.) jag kan inte somna, för jag är uppspelt över min och Jojos resa om 12 dagar, och för att jag kommer sakna Jessica mega mycket för hon drar till Napa inatt, om typ 2 timmar. Dessutom vill jag ha en "on" och "off" knapp på mina känslor, det skulle sitta fint som snus i dessa tider.Och jag vill ha tillbaka min vän som jag längre inte har. Jag har fått meddelande från utlandet som gör mig på bra humör. Imorgon ska jag träffa Terese, vet inte vart jag ska börja men har jag miljoners miljarder att berätta för denna kvinna.
Nu min kära dagbok ska jag sova. Jag ska jobba imorgon än en gång för ovanligthetensskull....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar