söndag 14 juli 2013

Hjärtebarn

Har bebisgosat med denna sötapa som bara den i veckan! En av mina två finaste brorsbarn. Längtar bara mer och mer tills jag får gosa och visa upp min egna sötapa för världen. 4,5 lååånga månader kvar, hur ska detta gå?! Får be till gudarna att dessa månader går lika fort som de första 4,5 månader som redan gått. 

Ligger för tillfället i sängen med världens nästäppa medan Daniel sover. 10 minuter till får han snooza sen ska jag ha en brakfrulle! Hungrig som ett djur är jag. Vädret är inte det bästa idag så det blir att plocka lite här hemma inför päronens hemkomst efter två veckor i Grekland samt lite andra ärenden. Dyrkade solen hela långa dagen igår och efter min bränna på ryggen så var detta väder lite efterlängtat, om man får säga så? 

Matmatmatmat. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar