tisdag 17 september 2013

Bröllop & v.26

Halloj! 

Stress,press och fullt schema är väl vad min senaste vecka bestått av. Helgen bestod av bröllop och tidigt flyg. Fy vad tidigt flyget ner till Västerås gick i fredags, gick upp 04:10 och flyget lyfte 06:25. Jag var ju mer död än levande hela den dagen kan jag meddela. Lyckades ändå hålla humöret uppe. Fikade och shoppade med min far medan Daniel hjälpte sina föräldrar inför lördagen. Jag hade gravid-dispans, hihi! 
Bröllopet i sig var fantastiskt kul! Mitt första trädgårdsbröllop och det var ändå över min förväntan. Super trevligt! 
Det är inte lätt att känna sig snygg i en kropp som väger 9 kg mer än "normalt". Men jag lyckades känna mig bekväm och någorlunda fin i min nya klänning som pappas konto fint betalade! Himla bortskämd ibland. 

v.26 håller på passerar. Magen växer, knodden växer så det knakar, jag drar på mig kilon och vätska. Mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar