torsdag 24 februari 2011

Born this way

ajtaaa, känner mig som en blandning mellan mullvad och ekorre idag...på ett ungefär. Taggad men ändå lat. Sitter och skriver ner vad som ska packas tills imorgon då jag flyr till vässan över helgen. Hann dock med halva listan innan jag tappa bort pennan och nu har jag inte kommit mig för att leta på en ny...lat som sagt.

Imorgon blir det andra bullar och kakor! Ett besök på stan med min kära efter skolan och leta skor och kanske får jag i mig en mat bit...om jag slänger in puppy eyes'en igen. Sen är det bara börja tagga inför kvällen. Det blir till en början Tabasco med 3 härliga tjejor och njuta av varsin cosmo sedan gör vi vad vi känner för. Jessica har ju fyllt år!! ÄNTLIGEN!
Tror jag ser en penna på golvet 4m bort.... need to go!



Sisådär ett år sen detta kort togs, känns dock som igår....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar