lördag 12 februari 2011

Pink

Hejhå! Det är lördag och klockan är 17:10 för tillfället vilket innebär att jag har suttit och pluggat i 3 timmar! Så nu tycker jag att det räcker, finns en dag imorgon också. Tror jag? eller är det söndag idag? Dagvild som in i bomben. Har nämligen varit ledig i två dar redan. Hur skönt tror ni de har varit?!! Ska strax palla min iväg och träna hade jag tänkt sen får vi se vart denna kväll tar mig. Utgång?
Var som sagt på stan igår och shoppade lite med min mami. Eller ja...jag skulle ju inte köpa något men kom hem 500:- fattigare ändå! Otippat? Nej. Det blev en super mysig vit stickad tröja och denna enormtobeskrivligtdundersnygga rosa kuvertväska! Piffar upp vilken outfit som helst!
Var väl bara det jag ville säga.

Kroppen skriker efter träning(!!!).....eller gör den?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar