måndag 9 maj 2011

jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv

Varnar för ett "pluttinuttit" inlägg.

Dessa två typer, ja dom är typer, är mina bästa vänner! Utan dem skulle jag nog falla i tur, som Melissa horn skulle sagt. Vill inte ens tänka på hur mina dagar skulle se ut utan er, så puss!




Så nu fick jag ur mig de också, ska nog ge båda en fet puss imorgon! det är dom värda. Höjdpunkten på denna dag var nog vårat misslyckande att rida rygg, två personer på en. Resultaten blev att Johanna föll pladask ner i golvet. Garvattack på 30 min. älskar livet.

Imorgon är vi leeediga! Tackar "dagsverket" för de. Ska palla mig ner till stan ändå och träffa jojs, vicky och pålle för en lunch och massor med plugg, får väl se om johannas idé om att dra ut på sjön intas. Blir nog trevlig vilket som.....

SOVA HÖRS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar