lördag 14 maj 2011

while my life passes by, I 'm just chillin' with my new best friend, hoodie

SVERIGE till VM final, tackkkk! Det räddade min torra fredagskväll en aning. och att finalen spelas mot inga mindre än Finland gör mig dock lite splittrad. Vem hejar man på när man är en 50/50 människa? Säger som man sa när man va liten: Jag hejar på dom som vinner!




År och dar sen jag satt ensam en fredag kväll. Dom senaste 3 månaderna har jag hållt mig sysselsatt med diverse äventyr. För en gång skull är det skönt att bara glo ut i tomma intet eller min vägg i detta fall. Underhållande, faktiskt. Låter det som om jag har ett bra liv?
Införskaffade mig två nya favvisar idag, denna underbara hoodie tröjan som jag kommer ha många mysiga stunder med, och ett par spets strumpor. Lite lyx i en förövrigt väldigt tråkigt måste-köpas.

Ne, tar mitt pick & pack och pallar mig till sängen, tröttis efter gårdagens hejdunder natt. berättar någon gång i framtiden när jag kommer på vad som egentligen hände.
tjenixen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar