söndag 20 november 2011

Höstmörkerdepp




Jag är så trött på detta mörker redan!! Jag hittar inte ork till nånting nånstans. Har iallafall skrivit ett halvt arbete idag i religion och börjat på mitt filosofiarbete. Mycket duktigt enligt mig själv eftersom jag bara ville ligga och glo i taket eller sova. Nu sitter jag här och längtar till sommaren, till skolan är över, tills man får börja leva livet som man vill utan att massa lärare kastar böcker på en som man tvingas läsa. Anti-skoltid just nu. Finns så mycket annat man kan göra här i livet. Jag älskar att verkligen kriga för något jag vill, lägger helhjärtat ner all min kraft på att lyckas då. men, skolan just nu erbjuder inga sådana kurser. ingenting jag kommer ha användning för känns det som. Vill bara ha jul, sen sticker jag till Jerusalem en tid, väl hemma sen så är det inte långt kvar. längtan är obeskrivlig.

Har annars bara haft en slapphelg. Har för det mesta bara legat i sängen och degat framför tv men daniel. Bortsett från våran tripp till Erikslund för att leta matta i 2 timmar igår. Det blev en lyckad tripp för en matta kom vi hem med, och lite annat smått och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar