söndag 13 november 2011

Söndagar kan dra åt fanders.

Idag är det en sån dag då jag bittert ångrar att jag på Valborg 2011 rakade av mig halva håret...



Kan man inte bara ta bort söndagar, ni hör ju, man blir depp bara av att säga söndag. För mig innebär det städa och plugga, how fun? Just nu försöker jag ju fördriva lite tid så jag inte ska hinna med något av de, vilket antagligen blir städa. Dock så måste jag göra det imorgon så jag tycker att man kan ta bort måndagar också. that's it
Hade iallafall en mysfredag med min bästa Sara, och igår lagade jag och min man middag till mina föräldrar som var extremt (o)normala och lekte 16 åringar hela kvällen.Sen kollade vi på Avatar, får aldrig nog av den filmen. Idag är de farsdag så grattis världens finaste pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar