fredag 2 december 2011

min stora kärlek i livet

solglasögon.


to-die-for brillor från Marc Jacobs

ett par till


Oh happy day. Försov mig imorse, men jag satte nytt rekord i att vara "blixt-snabb", 20 min senare var jag påväg till tåget med acceptabla kläder, en mätt mage och en helt ok hårdag! Började min samhällslektion med att gå och ta ut pengar och betala balen, för det tyckte min lärare var viktigare(?) Dessutom får vi slutar 30 min tidigare, tror han är lite trött på oss....
Blir en spicy-lunch med Terese och shopping av diverse småsaker. Hoppas även på att få ett sms av min broder att jag får komma och gosa med lillpojken.

Ikväll är jag taxi åt min föräldrar som ska på årete första julbord, avundsjuk är jag. Men jag får en mysfredag med min kärlek. helt ok. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar