tisdag 6 december 2011

Some memories









En kvart senare sitter jag fortfarande och skrattar. Hittade nämligen miljoner med gamla bilder! love it. Blogger tillåter inte att jag lägger upp miljoner bilder så jag slumpade fram några av dom.

Har faktiskt införskaffat mig 4 julklappar idag i hopp om att slippa stressa ihjäl mig efter julklappisar dagarna innan julafton! Sitter för tillfället och kollar på mina fina papper med 25 fina frågor på som jag ska kunna till fredag...bara nöta PLUS ett fint arbete om fina filosofer. Filosofi är fortfarande inte min grej, men what to do. Tror att hela min familj har dött också....inte en själ hemma och ingen svarar i sin mobil, inklusive daniel. härlig känsla när det enda som står i tidningen är om alla trafikolyckor. Aftonbladet, senaste nytt, is my BF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar