måndag 30 januari 2012

Jerusalem!

Hej och hå! Sitter på vårat "studycenter" just nu och dricker kaffe och äter kakor. Är helt slut efter dagen och den är inte ens slut. Har gått runt i hela gamla stan här i Jerusalem, vi bor ju i stort sett mitt i smeten kan man säga. Var även en sväng till Västra Jerusalem. Galet stora skillnader. Fattiga och rika bor nästan på varandra.
Hittade ett sinnessjuk stort köpcenter också, heaven tänkte jag innan jag såg priserna. Ingenting för min plånka.

Imorgon har vi en ledig dag(=fri plugg tid) men man orkar ju inte plugga hela dagen så det blir väl att vandra omkring lite till och kanske handla på sig ett och annat. Kommer till 100% tappa bort mig i alla miljoner små gränder.
Nix nu blir det samling och sen middag på en topp notch restaurang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar