onsdag 11 januari 2012

Träningsvärk som heter duga

Förstår om mina friends är trötta på mitt otroliga tjat om denna träningsvärk men detta är den värsta smärtan jag hittills känt i mitt 18 åriga liv. Jag är nästintill invalid, trots de så tänker jag att en powerwalk skulle sitta fint.

Starten på den sista terminen på Rudbeck börjar inte allt för roligt. Mina tre första dagar har i stort sett bestått av håltimmar...inte korta sådana heller. Känns ju givande. well well, ska väl inte klaga. Har uträttat lite ärenden här och där. Igår var jag och beställde pengar på forex, nu är det nära!!, intar Jerusalems mark om 17 dagar och kommer bosätta mig där i 3 veckor! Taggad! Kommer så hur grymt som helst. Sen är det bara 3½ ynka månader kvar till studenten. Paniken inför framtiden knackar på lite då och då.
Nix, nu ska jag iväg och handla. puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar