söndag 11 maj 2014

Dopplanering

Hej! Är smått stressad över Melvins dop som går an den 14 juni. Jag har en planering, kör schema, to-do-list etc. men ändå känner man sig stressad för att just ALLT inte är inhandlat just precis NU. Well well well, det är ju ett tag kvar och jag har i alla fall införskaffat vimplarna och några ballonger. Jag har funderat lite över det här med cupcakes´en som vi ska ha, ska dom vara stora eller små? Att ha dom stora och maffiga ser så fint ut men samtidigt kanske man inte orkar smälla i sig en stor muffins med frosting och orka med en tårtbit eller någon annan småkaka... De små är fina men då kanske man bör göra ett x antal stycken än bara en var? Hm... Tårtan har vi bestämt oss för att ha som nedan, om det går, att det blir två stycken som "hänger ihop". Det är ju trots allt över 40 personer som kommer och firar vår fina prins!! Längtar till dagarna innan då man får börja springa och fixa och baka klart allt. Det kommer bli så fint, i alla fall så som jag har föreställt mig det!



Självklart ska vi ha helium-ballonger!
 

Färgtemat innefattar dessa ungefär dessa färger. Den gröna är inte fullt lika skrikig,
mer åt turkos hållet.
Hade ju varit roligt om man hade kunnat göra cake pops men,
 det är nog över mina bakningskills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar