torsdag 5 juni 2014

Sommarlov eller föräldrarledigt?

Sitter för tillfället och lyssnar opponeringar. Så.fruktansvärt.tråkigt. Vi går på Universitetet, och man kan ju säga att det är skillnad på folk och folk, och vissa kan inte utföra en korrekt opponering...det ska tilläggas att vi går ut vårat ANDRA år av tre imorgon. Gäsp. 

Så jag sitter och letar kläder! Jittade denna jacka och dessa byxor! Hur jäkla snygga är de inte? Galet. Väntar på mammapengarna, woho! 


Appropå mammapeng. Jag är mammaledig hela sommaren men jag har ju även sommarlov! Eller har jag? Jag vet inte riktigt om man kan kalla det lov när man har barn. Lov för mig är att man är helt utan förpliktelser och kan ligga och pilla navel, och det kan jag ju inte. Djupa funderingar denna morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar