fredag 26 augusti 2011

dag 4

Efter 4 dagars soffliggande med tv:n som mitt enda trogna sällskap så har vi nu blivit ovänner. Den visar bara massa repriser och sjuk onödiga dåliga avsnitt av "våra värsta år", finns det nå sämre? Nu tänker ni, men kolla på film! så nu ska jag försvara mitt icke film tittande: Slår jag på en film som jag tycker verkar bra så ligger jag och snarkar efter 30 minuter och vaknar upp när eftertexten rullar.(typ som min pappa gör till varenda film! Skyller på att jag ärvt det av denna man.) När man sen tänker, jahapp slår väl igång den igen, så inser jag att jag under dom där 30 första minutrarna har suttit och "nickat" till hela tiden så jag kommer inte ihåg nånting av alls av filmen. Detta i-landsproblem dyker sedan upp när jag för andra gången ska försöka titta på denna film. Resultat: Jag glor på dåliga repriser och klagar på att Sveriges television inte tillfredsställer mina tv tittar behov.

mina favoriter! alltid så gulliga när dom ska visa hur många nycklar lagen i fångarna på fortet har. haha!

Nu ska jag shoppa kräm, mjölk, juice & natur guuudis. mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar