tisdag 2 augusti 2011

pengar rullar iväg som de inte ska, de går bra nu?

tejeeese

känner lite smått saknad efter denna kvinna då hon befinner sig i Napa!

och såhär känner jag när jag tänker på att jag ska jobba. 5 dagar till semester

och en dagens eller snarare kvällens outfit.

Spenderade min lediga dag på stan med Johanna och införskaffade mig diverse småsaker till våran resa. Vi skrev också ut biljetterna och så växlade jag pengar, nu är det nära!! och som jag längtar.
Känner att jag borde sova nu, men med tanke på att jag jobba konstant och när jag inte jobbar så pluggar jag till körkortet eller skriver packlista så känner jag att min lediga tid är lite dyrbar så jag måste spendera på rätt sätt och sova(som egentligen är det bästa som finns) ligger liksom inte på den listan. Som små "gangsters" brukar säga, sova kan man göra när man är död!(och så måste man förvränga rösten så den låter mörk och stöddig) brutalt och konstigt enligt mig.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar