tisdag 30 augusti 2011

Stadsbiblioteket , im back!

Nu när skolan dragit igång igen så återupptar jag kontakten med min kära vän bibblan som ger mig både kunskap, bekvämlighet och tidsdödande. En mycket bra vän. Här kommer jag spendera 2½ timme varenda tisdag ända fram till studenten. Gud vad kul vi ska ha, jag och bibblan, BFF.

Detta år kommer bli så händelserikt på skolfronten, ser faktiskt fram emot det! Imorse var jag rå peppad på global lektionen, vi fick nämligen veta att söndag den 29 januari så sticker vi till Jerusalem och kommer inte hem först 3 veckor senare. Galet va kul!
Nej nu måste jag kila tillbaka till skåpet och möta mina små kycklingar och få i mig lite mat sen har jag bara en religions lektion som väntar, slutar halv 2. Har mått sämre.



Min bästa man håller mig sällskap men jag måste köpa honom ett par nya hörlurar....


PS. Det sitter en kille cirkus 10m ifrån mig, och vi ser bara varandra lite smått mellan böckerna om man lutar sig lite till vänster. Han hade nyss stirrblick på mig, eller en bok, men vi antar att det va mig. Det ser roligt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar