söndag 27 oktober 2013

Finbesök och photoshoot

Hallå!

Helgen har bestått av finbesök från Västerås i form av min egna moder. Det har varit aktivitet non-stop sen i fredags, mycket behövligt då jag och Daniel har en tendens att inte få saker gjorda... Hemmet är i princip komplett, bortsett från några ynka prylar som får vänta ett tag, efter någon vända till återbruket och ett antal timmar shopping! Det är inte lätt att behaga allas åsikter om färg och stil i ett hem...säger bara att det är könsrelaterat. Bilder på vårat bohag kommer senare då mina fötter är som två klossar för tillfället. Jag är hejdundrans nöjd i alla fall!

I förmiddags raddade jag och Daniel upp oss för fotografering. Det hade ju aldrig hänt att vi kommit iväg till en studio för att ta fina bilder så mama' fick agera fotograf! Vilket hon är himlans bra på som ni ser. I veckan ska jag se till att få iväg en beställning av bilder som ska förstoras! Note to self.
          Just nu sitter jag och tittar i kors av trötthet på datorskärmen medan Daniel spelar GTA. Ska se till att fixa något litet att äta för kvällen, tror nog det blir kräm, varm o'boy och en ostmacka, i alla fall för min del. Mumsigt.

Trots att jag inte medverkade i fotot så var min insats lika viktig från sackosäcken, tycker jag. Det måste ju blir rakt!
Vi som trodde att vi hade stor bil...
Vecka 32


Fler bilder som dessa kan tänkas dyka upp någon dag! Be patient.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar