tisdag 19 november 2013

RICE - glad design

Nu är det såhär att jag har gått och kärat ner mig i denna design från Rice. Det är på gränsen att jag tagit mig en kopp kaffe här hemma med stängda ögon och föreställt mig at jag har den turkosa muggen i handen. Ungefär på den nivån är det. Och för att inte tala om skålarna...tänk att få äta flingor och mjölk ur dessa?
     Lyckligvis så är min man lite av en glas/porslinfantast(vad jag tror, eller så gäller det bara när det kommer till whiskey- och ölglas...) Well, någon(läs några) skål ska jag se till att få in i köksskåpen. Fint på sommarhalvåret men även vinterhalvåret då det blir lite roligare att äta och dricka ur färgglada skålar och muggar i mörkret. Dessutom är priset på dessa inte rena rama rånet, ca 80 kr för en skål och mellan 40-70 kr för muggarna beroende på färg och mönster. Ni hittar allt HÄR!





Dessa förvaringsburkar/skålar står på min önskelista till tomten.
Himlans mycket roligare att ta fram en av dessa med mat i än en plastburk från Ikea.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar