lördag 8 mars 2014

Tummeliten

Melvin har sedan någon vecka tillbaka ätit och ätit på händerna frustrerat och igår förstod vi varför. Han har försökt manövrera in tummen i munnen men inte riktigt lyckats först igår. Han har sedan har var 4-5 dagar gammal totalt ratat alla nappar som kan tänkas så detta var väl inte en big surprise,egentligen.  

Lik pappa men söt ändå!

Denna vecka,likt dom resterande veckorna i mars, har varit stressig. Jag har pluggat minst två timmar varje dag i hopp om att klara mina TRE tentor denna läsperiod. Behöver jag säga att jag längtar till lite påskledigt? Well well, det man inte dör av...

Just nu sitter jag med Melvin medan Daniel diskar och har en one man show. Vi ska slänga i oss lunch och sedan iväg på fika ute i Alvik. Det är viktigt hur man uttalar Alvik här. Det är Al....Vik som i två ord och inte som Alvik utanför Stockholm. Ja ja ja ja. Dags att sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar