onsdag 17 april 2013

Det var en gång...

..en tjej som heter Ida. Denna tjej har levt 20 jordsnurr men beter sig som om hon var med under andra världskriget.

Jag sitter och tittar på ett substitutprogram till Jepordy och äter sparris och Werthers original. Jag har dessutom spenderat min dag i tvättstugan en tid, vid strykbrädan, vid disken, på Ica och vis spisen. Spännande va? Fick något ryck och kände att det var dags. Efter att i en vecka trott att jag legat på dödsbädden så hade jag helt plötsligt energi och kraft till allt idag kändes det som. Vad hände där liksom? Men det blir väl Daniel glad för när han kommer hem.

Ja, skola då? Jo tack den flyter på. Skolan är ju aldrig kul JÄMT! Så är de ju bara och just nu känner jag bara att jag vill ha sommar och släppa all överhängande ångest. Att bara få kunna hänga runt hela dagarna, jobba, sola, bada, chilla och inte behöva förtjäna det genom att plugga satan en vecka först. Well well inte långt kvar nu. Och jag har på känn att denna sommar inte kommer bli som alla andra, eller egentligen så vet jag de redan. hojja. Appropå att min dator kopplade ifrån internet nyss...den gör de HELA tiden. Måste komma ihåg att lämna in denna nyligen införskaffade, numera kallad skrothög!! SHIT måste åka och hämta Daniel.

                                                            Såhär ser jag ut nu för tiden.


Kan man blir beroende av vatten? Jag känner separationsångest varje gång jag måste lämna min vattenflaska...har inbillat mig at jag är törstig på dygnet alla timmar. Vaknar numera på natten och måste dricka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar