onsdag 24 april 2013

Fläng, bäng och allmänt virrig.

Nathalie Wåhlin såhär blev det. Mina bilder är under kritik, I know. Men bättre än såhär fick jag inte till det med webbkameran på dAAtoRn(norrlänskan genomsyrade här). Försökte även dölja mina tapeter... För er andra som inte förstår någonting nu så har jag, Ida Wåhlin, SYTT dessa två tygstycken till användbara former själv. Kan selv.

Idag har jag flängt hit och dit. Har varit på arbetsintervju, baam tror fasen jag satte den riktigt bra! Sedan mötte jag upp Cissi för 45 minuters plugg innan jag var tvungen att springa till bilen för att dementa jag glömde ju plånkan, eller börsen som man säger här, hemma och fick leta efter mynt på golvet i bilen vilket resulterade i att jag ändå fick stå där i 1 timme och 30 minuter. 2 timmar senare satt jag i bilen på väg in till stan igen, denna gång med plånkan och Daniel. Fikaträff med min vackert höggravida vän som är så fruktansvärt klok att jag blir helt paff. Känns som att jag har mer att lära av henne än skolan ibland.

Att gå en utbildning där man har typ, om man har tur, 1 föreläsning i veckan är ibland inte så effektivt, speciellt inte om det är grått och tråkigt ute. Idag hade jag tänkt att jag på eftermiddagen skulle stryka och plocka lite även hinna läsa lite i världens tråkigaste bok men...här sitter jag nu och har inte åstadkommit något alls. De hemmagjorda potatisbullarna ligger i stekpannan och sköter sig själva.

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen(/förnedringen) och hänga som en creepy tjej som tittar fram bakom folks datorer och antecknar för glatta livet. Nu tror ni att jag skämtar men jag är totalt allvarlig. Okej jag kanske inte kommer glo fram över folks datorskärmar men jag ska hänga där och anteckna för glatta livet. Jag nämligen en uppsats som jag faktiskt ser fram emot att skriva. Jag eller min grupp ska undersöka hur engagerade ungdomar är i att söka jobb samt vad arbetsförmedlingen har för förväntningar på de arbetssökande, i stora drag i alla fall. Intressant va? Ne tycker ni. JO DET ÄR DE!

Äsch, jag ba babbalar massa skit nu. Du har bättre saker för dig!

Ps. jag ljög. potatisbullarna är direkt från Icas frysboxar.


                                                                          Sovrum

                                                                        
                                                                           Köket




1 kommentar:

  1. Fiiiint! Min stora flicka, som kan selv. I have no worries over you, sweet daughter. Kärlek till dig
    / mammsen

    SvaraRadera