lördag 8 februari 2014

Nattinlägg

God kväller! Här ligger vi vakna och är pigga snart mitt i natten. Natten till idag lät han sin mamma sova tre timmar sen var det nog, 02:30 somnade han och 05:20 ville M prata och skratta. Han har endast sovit 3 timmar på dagen idag och är nu fortfarande vaken...vad händer? Verkar som om han är i någon trots-period. Allt är bara bajs enligt honom. 
Och appropå Bajs! så har denna man inte bajsat på snart 24h...är detta normalt? Fast å andra sidan, vad är normalt? Alla är vi olika och M är faktiskt en egen individ men det är svårt att inte oroa sig när han brukar bajsa flera gånger om dagen. Att vara förälder är ett enda stort oros-moment ibland. Jag tror jag över analyserar typ allt som har med min bebis att göra. Det är både på gott och ont. 
På BVC-besöket i tisdags visade vågen och mätbandet 5085 g och 58 lång. Herregud vad fort det går. Nyss låg han som en liten låma i famnen med två ben som knappt sträckte sig över mina fingertoppar och nu sprattlas det för kung och fosterland med hela kroppen. Snart börjar han väl skolan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar