onsdag 26 februari 2014

Onsdag - en miljon måsten

Jahaja. Onsdag. 
Idag har jag egentligen en miljon måsten känns det som. Klockan är nu 9 och jag har redan varit vaken i två timmar men inte åstadkommit ett skit pga Daniel sover och Melvin VÄGRAR att ligga själv i 3 minuter. Nu ligger jag i sängen och ammar honom och hoppas på att han somnar så att jag kan ta tag i lite plugg och betala räkningar. Hoppas bara att jag själv inte somnar, känner hur det smyger sig på. 

Har så mycket i skolan en MÅNAD framöver nu. 3 tentor, bokseminarier, redovisningar...bläää! Tråkigt tråkigt tråkigt. Men ju snabbare jag gör klart det desto snabbare blir det sommarlov! Det är för sjutton inte långt kvar till sommarn. Sen har jag ett ynka år kvar, som faktiskt kan bli ganska kul, tills jag tar examen. Halleluja! 



Ja den där förlossningsberättelsen är ju inte klar, uppenbarligen. Eh, men typ snart. Kanske. Prioriterar skolan just nu. Den som väntar på något gott...

1 kommentar: