måndag 29 november 2010

atombombat huvud

Idag känner jag mig lite ego så därför slänger jag in bilder på endast mig själv. Tycker att man får ha sånna dagar ibland, då man tycker att man själv är bra! Jantelagen hatar därför detta inlägg. Klockan är så galet mycket i min värld just nu, men egentligen bara 20:36, min kropp protesterar allt den kan men jag är i trots åldern så jag sitter kvar här. Har en förbjuden huvudvärk just nu och imorgon går jag till 17:00. Ingenting jag ser fram emot men kan inte säga att jag inte gillart heller. Knasigt dedär. Onsdag slutar jag iallafall 10:20, jag och mina flickor funderar på att åka till el stockholmo och julklapps shoppa, får väl se hur det blir med de. Torsdag är jag ledig, kände liksom att lilla lycko smurfen i mig hoppade på för fullt tills han trampa på en liten sten och i mitt fall insåg att jag måste jobba, 15:30 ska jag stå nere på jobbet och kriga 5½ timmar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar