fredag 19 november 2010

five weeks

tjolahopp! sitter nu för andra gången denna vecka i bibblan och dödar tid. Insett att detta är riktigt chillställe. Rätt tyst, lugnt, sköna soffor, internet och lite böcker för den som vill. Vad mer kan man begära av ett bibliotek? Sitter iallafall och väntar på att Jenn ska ta sin lilla rumpa ner på stan och äta lunch med min hungriga mage, Kvällen vet jag inte vart min rumpa kommer tillbringa. Möter väl kissie vid stationen runt 8 eller så sen får vi se vad kvällen tar oss. Gullig brud de där! Vankas väl krogen. Nej men nu är jag ute och cyklar. Alla stirrande ögon på alla bokomslag som gör min lite förvirrad här.....tar mitt pick och pack och går.


just ja...detta inlägg skulle egentligen vara om att den är 5 veckor till jul och att jag är på gryyymt julmyspys-humör. Så kan de gå. skyller på böckerna igen.

stulen bild på en galet snygg Jennica! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar