fredag 12 november 2010

Follow through

Äntligen fredag! Denna vecka har inte riktigt urartat sig som har hade tänkt mig.Men jag lever just nu i vekoslutet så något är det ju som står rätt till iallafall. Sitter för tillfället och njuter av musiken som spelas i mina högtalare. Jose Gonzalez- heartbeat och Jimmy eat world- hear you me är dom absolut bästa låtarna när man känner sig en aning deppig en grå fredag eftermiddag halv 4.


Tomheten tar över. Jag vill bara skrika allt jag har, men befinner mig i ett vakum där ingen hör mig. Visar min rädsla genom ett leende. Ett leende stark som en skör tråd. När tråden går av går det inte att hindra. Som slussportar brister det, sjön svämmar över, det går fort och det är ohindrat. 
Jag kommer att gråta. Jag kommer att sörja, Jag kommer att sakna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar