tisdag 2 november 2010

rutten dag

Länge sen jag hade en sån här ensam och rutten dag. Har inte gjort ett skit! Sitter fortfarande i cozy kläder och har inte alls lust att plugga vilket jag gjort i typ två timmar nu och jag har inte kommit nånstans ändå. Inte det lättaste att skriva en artikel när hjärnan är helt blåst idag. usch! måste även plugga lite global, ännu mer usch. Men det får bli imorgon eller på torsdag! Ska snart ställa mig och laga mat, fiskpinnar och mos, och vänta på att patric ska komma hem sen kilar vi nog till stan en sväng. Ska inhandla lite kläder och förbi ikea och köpa lite nödvändigt.
Sakna mami och papi lite idag. Ropar även på min kisse varje morgon...men ingen kisse kommer, och först då inser jag att hon är kvar hemma. haha! pucko.

Imorgon ska jag till hallsta igen knäcka lite rygg, mysigt, mhmmm!
Får se om jag kilar in till staden och mysar med min emelie också. Känner som det är behövligt efter alla mysko situationer man satt sig i.
Så galet taggggg till fredag! kan inte vänta!

I gotta do what i gotta do, laga mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar