måndag 15 november 2010

världens bästa kisse

Satt här som vanligt i min soffa och pluggade med Sasha bredvid mig, helt plötsligt började hon bete sig konstigt. Det har hänt en gång förr att hon betett sig på detta sätt. Hon liksom blir helt lost, och lägger sig i konstiga positioner. Hon kan inte styra över sin kropp, lägger sig på sidan med fram benen uppdragna mot hakan och bakbenen liksom vrider sig. Hon spärrar upp ögonen och får stora pupiller, hon blir nästan okontaktbar också. Reagerar knappt när man tar på henne. Och hela hon rör sig i slowmotion, huvudet tycker hon på sidan ner mot soffan och blir helt stel. Hon verkar inte ha ont iallafall. Så hemskt och se! Sökte lite på internet om hennes syndrom och det verkar som om hon har epilepsi! min lilla älskade kisse!:(

mitt liv och min kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar