tisdag 1 mars 2011

2004 tills döden skiljer oss åt

Tog en flashback stund idag med min älskade Emelie. Vi insåg att vi firar 8 år i augusti! Sinnessjukt vad tiden går fort. Känns precis som igår när vi cykla runt och palla äpplen, bada, gjorde massa hyss, tog natt promenader fast vi inte fick, spelade basket, gungade, i princip allt ett par 10-12 åringar gör! Grymt kul man hade alltså. Tror jag sov hos henne hela sommaren. Det är nu man märker att man växt upp.... Trots allt efter alla år så är vi lika nära. Världens bästa vän!

Imorgon blir det att möta lite nyare vän  på stan för ett evighets långt samtal och en god lunch eller fika som hon inte vet om än! Trots att hon är nykomling så insåg jag idag (igen, insett mycket idag. Good for me..) att jag inte skulle klara mig utan denna underbara människa i mitt liv!

Tackar allt som går för att ni finns!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar