söndag 20 mars 2011

Just give me a chance, i'm gonna stay there, i ain't going nowhere

Är lagom tokig på min mobil just nu! Funkar inte rätt för 5 öre emellanåt, hur kul?! Mobilerna håller bara 1½ år nu för tiden, det är ju kul, fattigdomen växer för mig.

Jajaja, vad gör man. Sitter för tillfälligt och försöker mig på Transversal-och topptriangelsatsen och exponentiellafunktioner. Matematik B in my heart. Provet på onsdag ska nog gå galant!
Försöker även hitta något positivt i att kunna hela romantiken och upplysningsidéerna. Några förslag? Har iallafall hittat hjälp från experten själv. Blir att spendera timmar i bibblis imorgon med Jessen a.k.a Idas räddare i nöden.

Hate you...:P

25 JUNI!!!





Måste bara tillägga att denna helg har varit tokbra! Fredagen med min Johanna finner jag ej ord för, himla kul iallafall.
Puss på dig min kära! 1000 varv runt jorden för dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar