fredag 25 mars 2011

våffeldagen firas med shopping

Beslutsångest är något av det värsta jag vet! och därför förstår jag inte varför jag inte är mer bestämd? Jag har beslutsångest minst varannan dag. Liten missmatch i tillverkningen kanske?
Well, igår bestämde jag och mina två gosisar att vi skulle ha en myskväll så det blev spicy och bio! Vardagslyxen tittar fram allt oftare nu. Vi kollade på denna underbara film, mycket sevärd! Både skratt och tårar tillverkades rätt här.



Idag hade en endast en lektion på morgonen som varade fram till 10:40 sen var jag så gott som ledig. Blev en lunch i skolan ändå, det var ju för17 våfflor! Dock inte allt för goda.... Blev en 2timmars tur på stan efter de hittade en kofta och en ring.
Nu ska min beslutsångest övervinnas! Blue moon och drinkar eller hemma med film???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar