torsdag 17 mars 2011

Hej, jag heter Sixten men du kan kalla mig sex-machine

hejsan hoppsan! Mycket ovärd men trevlig dag denna torsdag har varit. Hade en lektion imorse från 8 till halv 10 som följdes av 3 och en ½ timma HÅL fram till sista lektionen som bestod av stenkastning i svartån och att stirra på änder i cirkus en halvtimme i solen. Jag kom även fram till att jag vill vara en and i mitt andra liv och därför lärde Johanna mig att säga "jag vill vara en and" på tyska. Fullt normalt. Vi hittade även våran nya utkiks bänk.
IMORGON gott folk ska jag och jojsen(mest johanna...) laga middag, dricka gott, baka efterrätt och prata om livets. Den ultimata myskvällen! Skulle hitta en fin bild på mig och min vän, men insåg att jag inte har några som är sevärda!? så blev ännu en egobild! förlåt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar