söndag 6 mars 2011

baby, don't be gone for too long.

Myssöndag! trots skol-ångest och plugg så är söndag lite av en bra dag, man kan liksom göra vad man vill utan att någon påpekar de. Söndagar tillåter de. Mina söndagar brukar gå åt att kila runt i mjukiskläder hela dan med håret i en bulle på huvudet, plugga, städa, ta en lång dusch och såklart solsidan. Helt okej för mig.
Så just nu sitter jag och pluggar matte och körkortsteorin med Lars winnerbäck i högtalarna och en kurrande mage. Tok hungrig!
Mina föräldrar håller på möblerar om i hela huset i ett desperat försök att skapa en känsla av nyinflyttade efter 6 år. Får nog palla mig ner och ta en titt innan man hör ett " Ida du måste ju komma ner och kolla!!!"

mycket riktigt, där kom de!


min man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar