tisdag 26 februari 2013

Friluftstisdag

Halloj! Imorse lämnade jag av min ytterst fina(läs mongo)vän på Kallax flygplats och kramades för sista gången på 5 veckor. Min barn har blivit så stort och ska ut i vida världen:-(. skämt och sido. Men, man kommer ju sakna den knäppskallen lite, ganska mycket. Har även snott hennes nycklar så kommer hon inte hem med presenter så kommer hon inte in i sin lägenhet. *evil*

Dagen fortsatte ut på luleälven. Långpromenad i solen med Sara och Andreas, picnickorgen bjöd på blåbärsmuffins, korv, apelsiner och kaffe. Måste ju erkänna att jag har något brända kinder. Hur underbart är inte de? En välbehövlig tisdag helt enkelt.

Sitter och tittar på "Svenska rivieran" och gapflabbar åt alla älskade norrlänningar. Till er alla som tror att varenda norrlänning eller främst pitebor beter sig på detta vis så måste jag tyvärr göra er besvikna. Precis som "Ullared" så har teamet letat till sig de mest udda personerna. Något som däremot inte är överdriver eller udda är ju faktiskt dialekten. Love it!



                                  Älskade du! Hoppas du kommer hem i ett stycke med miljarder historier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar