torsdag 21 februari 2013

städa städa städa

trodde jag. Jag blev med släpad till gymmet mot min vilja av en fantastisk vän som är mån om min hälsa(?). hehe.

Dom senaste dagarna, främst kvällarna, har gått åt att smida framtidsplaner och styra ekonomin i rätt riktning. Detta kommer blir bra, super bra. Har även kikat lite på andra lägenheter. Vill verkligen inte flytta härifrån men samtidigt känns det inte riktigt tryggt att bo i andrahand. Nåja, vi överlever prima i denna också.

Nej, om man skulle ta tag i den där gigantiska strykhögen och kasta sig i duschen efter de. Trött som satan så det blir nog en tidig kväll. Tidig och tidig...tidigt för att vara oss så att säga. Vaknade jag 20 över 8 imorgon skit pigg och hade massor med energi. Dock vara den energin inte så länge,kl 10 satt jag i skolan för en föreläsning och efter de var jag väck. Detta väder gör en så himla trött. Grått, mulet, töar, snorhalt och så blir de mörkt vid 3. Peppande, verkligen.

                                                    min bästavän. vi håller ihop i vått och torrt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar