måndag 18 februari 2013

stuDYING

Hejhålla! Ser knappt vad jag skriver då jag stirrade in i lampan för 2 minuter sen i hopp om att dra av en 7jäkla nys! men det funkade inte så nu sitter jag endast och snorar.

Jaha, vad har jag gjort denna helg då? Känns som att denna helg varade i 3 timmar. I fredags satt jag och daniel hemma och degade och kollade på Varg Veum, fruktansvärt bra film-serie för den som känner för lite kriminalfilmer! På kvällskvisten fick jag ett sms, "Var klara imorgon kl 14 , kläder efter väder" hemliga beundrare...hatar när det händer. Skämt och sido. Min vän A-C hade planerat hela dagen med pulkaåkning och korvgrillning. Slutade med att jag sträckte låret och skrattade så magen krampade, men glad var jag ändå för det var länge sen jag hade så roligt.

Igår blev vi bjudna över till Sara och Linus på häng och lite tapas tillsammans med Andreas och Ida. 5 minuter efter vi kom dit satt jag med Mattis, Saras 3 åriga son, och byggde lego och pratade om hulken. Puss -och myskalas hade vi också, fantastisk liten man dedär. Det bjöds även på små pizzor, diverse småplock och en hel del prat och skratt. Vad mer kan man begära av en trött söndag? Nada.

Nu sitter jag och stuDYING. En granskning av en doktorsavhandling ska skrivas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar