onsdag 13 oktober 2010

devil vs angel

Jaahaaja, så var det de där med att träna idag. Träna eller godispåse?! åt ju typ upp victors idag....ajaj! Känner inte för en springtur i mörkret helt alone. Vet ju aldrig vad som väntar bakom hörnet. Beslutsångest är det värsta som finns, och jag är expert på att få det varje dag!! Spelar ingen roll vad det är, får det hela tiden. Bestäm dig förfan människa! Tror nog jag har kommit in i en trött period. Jag är så sjukt trött, hela tiden! Spelar ingen roll hur mycket jag sover, lika trött ändå. Nästan så jag somnar varje lektion. Måste vara det otroligt tråkiga vädret! uscha. Sitter för tillfället och läser om vatten tillgångar i Nordamerika, och franska grammatik. Not so fun. Sitter och längtar till greys! Räddar alltid mina onsdagar. Imorgon är det jobb på schemat igen, ingen lust alls men vad gör man? Jo stället sig där och jobbar dom långt 5½ timmarna och ser glad ut mer eller mindre.
Tror fan jag tar den där löprundan ändå! Den behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar