onsdag 6 oktober 2010

nu lever man

Igår yttrade jag mig om att jag inte blivit sjuk trots att alla mina nära och kära har varit dåliga. Idag...vaknar jag med ont i halsen, helt slö i kroppen, snorig och rinner i ögonen. Varför? Jag tog i trä efter! Inte rättvist. Så just nu vill jag bara hem och göra ingenting. Ska till tandläkaren först och kolla så mina gaddar är bra, sen ska jag plugga global, matte och franska, även fundera på min artikel....ja sen kan jag göra ingenting. vilken tur att man inte har så mycket att göra.
Igår kväll hade jag så sjukt ont i ryggen så jag la mig på spikmattan ett tag och insåg att jag får ont i magen av att ligga på den! Putte tyckte jag var galet knäpp då men det är väl sånt man får leva med. Helt stört vad skönt det är i ryggen efter en sväng på den, sinnes!
Nej, nu ska jag ha en timme och tjugo min litt. vet. Någon som är avundsjuk?


slänger väl in en bild eller två från helgen snart, om det går.
bättre sent än aldrig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar