fredag 15 oktober 2010

Hard to find angels' i hell

Hejso! Någon mer än jag som dör av huvudvärk idag?! Hade kort dag i skolan iallafall,. två lektioner, slutade halv 11. Inte fy skam de inte. Åt en fin lunch i matis med mina änglar. Mötte upp Jennica runt halv 12, fikade och pratade galet mycket. Kilade runt på stan och hitta mucho saker jag bara måste ha! sinnes.Min lön kommer bara flyga iväg.
Se där, fick precis sms från min mami som påstår att det snöar i ramnäs....kuljul. Är beredd på att få massa snöflingor på mina ögonfransar som sedan kommer förstöra min dag. Nej, negativa jag. Det ska bli så sjukt kul med snöö!! nej....jag försökte iallafall.

Va ju meningen att jag skulle ta en sushi kväll med mina kära pinglor, men icke. Efter nästan 4 timmar på stan med nordens fetaste väska och skapligt med kläder på sig så sa min kropp emot. Måste även säga hejdå till en mami och en papi som lämnar mig för natten snart. Hur 17 ska jag kunna flytta hemifrån??
Ska iallafall sno med mig min kisse, så långt har jag kommit.
Jag hjärta musik alltså! Mina spellistor är som ett fotoalbum med minnen. Varenda låt väcker ett minne från något. I LOVE IT!
Tror jag hörde en bil rulla in på gruset, gotta go!
hörssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar