fredag 8 oktober 2010

nothing left for me to say

hejhå, äntligen helg!! Denna vecka har varit helt åt helvete rent ut sagt, men det har gått fortare än fortast. Känns inte som jag hunnit med nånting i veckan. Stressad. Nu är det iallafall helg och idag ska jag bara mysa ner mig! Imorgon blir det bio med min broder och hans tjej, trevlans.
Just nu sitter jag och väntar på mami som sa att hon skulle sluta jobbet för en timme sen..javisst! Min mage dör så jag funderar på att äta lunch all by my self. Kollar även på det konstigaste oth avsnitt ever...skumt.
Well, idag har det då varit en jobbig med kort dag. Inte det varmaste ute heller! Klantig är man då också. Inte varje dag man glömmer sina nycklar i någon annan tröja!? och få ringa och väcka denna person som halvt sover och inte mår prima, som får ta sig en runda till skolan för att jag ska kunna komma in i mitt skåp och hem!
Victor råkade nu vara mitt offer, så förlåt min kära vän! Du är min stjärna idag!
Ne, nu blir det mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar