torsdag 21 oktober 2010

Gavin Degraw!!!

den mannen har räddat mitt liv denna vecka säger jag bara! När man har varit så arg, ledsen eller allmänt nere vrider man på så hög volym man kan och sen är det bara sjunga med för livet till. Helt underbart.
Well, imorgon är det fredag! Kort vecka för min del, min nackspärr är inte att leka med. Var hemma måndag och tisdag, fick faktiskt bra mycket plugg gjort. Skönnnnt! Tillbaka till imorgon, då har jag tydligen lovat putten att gå på hockey!? Ingenting jag kommer ihåg, men ibland måste man offra sig så hockey blir det! Har krävt världens fetaste massage efter, min rygg och nacke är som sagt paj...

Sitter och tycker synd om min lilla sötis Wian som ligger hemma och är dunder sjuk! All love to you babe!
Kollar även på lyxfällan, vad är det som får en människa att vara så blåst? Förstår mig inte på kvinnan!!
Ska fortsätta lyssnar på musik, kolla tv och sen blir det bingen!
puss

bildbomb överallt ifrån...



saknar sälen 09/10

missu
min sötaste
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar