söndag 17 oktober 2010

VA I HELVETE!!!

Vad tänkte gud med att skapa denna dag för mig?!! Kan omöjligt finnas ett bra svar till det. Jag kan inte ens gå på toaletten utan att det ska bli helt fel?! Suttit i 5 sega,dryga,hatade,äckliga timmar nu och pluggat och jag fattar fortfarande inte den idiotiska matten! Jag går inte samhäll för att lära mig avancerad matte?! Ja..så tänkte lilla jag, "nu tar jag en pause", sätter mig vid datorn och ska lugna mina galet irriterade nerver. JO TJENA, datorn funkar prima...lurad. Jag kan nätt och jämt skriva detta totalt meningslösa inlägg för ingenting funkar. Tänkte slänga iväg ett litet sms till min kära pojke, efter halva min bibel lägger mobilen av...otippat en dag som denna,he-he! Får väl hoppas att min tv inte sviker mig.
Ska sura ner mig mer än någonsin!! inte ens glad för den lilla chokladbit som ligger framför mig. hatar den.


hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar