söndag 4 augusti 2013

Hemfärd

Jag kan inte bestämma mig om tiden går fort eller långsamt. Det har gått fort när jag tänker tillbaka på när jag tog den första bilden i v.10 och tyckte att "jävlar vad magen har växt" och att jag ansåg det skulle vara uppenbart för folk runt omkring att jag var gravid. *haha*.
Idag är jag i v.20 och ser ut som på bild numero två. Skillnad? Ne kan jag inte tycka ;-) idag tänker jag på hur länge sen det var jag var i v10 och att jag har dubbelt av de kvar. Det är som att tycka att julen är nära, och det är den ju inte. Lite så känner jag. Frustrerande. 

Imorgon bitti beger jag mig tillbaka upp till de Norrländska skogarna. Trist och tråkigt samtidigt som det är skönt att komma hem till vardagen och få lite gjort. Tex, börja packa om det nu blir flytt i september, skicka efter kurslitteratur, sälja lite litteratur, träffa mina tjejor och bebisar. 

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar