onsdag 14 augusti 2013

Tjock och glá kexchokla?

Nu börjar det hända grejer här! Ligger på stadiga 71,5 kg med en omkrets på 97cm i v.21 än så länge. Daniel tycker jag  har växt under dagen när han kommer hem efter jobbet på kvällskvisten. Jag vet att det bara är mina inre organ som är lite uppsvällda, men han tycker det är sött jag jag ser större ut så han får tro de. Hihi. 

Kycklingen ligger i ugnen och pastan kokar för fullt och jag håller på svälta ihjäl, typ. En liten kille som ligger i kanonkulan verkar ha en växtperiod och är väldigt egoistisk. Här delar vi inte på näringen, sno åt dig så mycket du kan så fort som möjligt!! Önskar ibland att jag hade lite kontroll över den delen. Sparkats och boxas har vi också gjort idag eller jag har agerat slagpåse och någon har sparkat på mig, trots att jag legat ner. No namnes bara en hint; kanonkulan. Till och med pappa Daniel har fått känna på det idag. Det high fivade vi på! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar