fredag 23 augusti 2013

Mätt, mättare, jag

Ligger däckad i soffan efter en kväll med Sara och bebis besök(Inte för att dess två personer är jobbiga att ha på besök utan för att jag är så extremt kvällstrött nu för tiden.) Detta hushåll bjussade på bakad potatis med skagen-och tonfiskröra tillsammans med en fetaostsallad. Sa jag att jag va mätt? Olidligt mätt. Skrev en skit rolig tweet på twitter men ingen av mina följare verkar uppskatta min humor... Jag skrev: Mättare människa finns inte...man kan tro att jag ätit en hel bebis! Ha ha ha. 

Nåja, lite roligt var de iallafall. Nu ligger jag ihorisontalläge och skådar min mage som främst är hårigare än en orangutang men även för att den rör på sig pga någon på insidan sparkar. Minst sagt fascinerande måste jag säga och mysigt. 

Nu ska jag ägna en timma åt ett avsnitt av Breaking Bad! Kanon serie, rekommenderas! (Nu kom daniel med en godispåse också = nu ska vi kolla! Dags att lägga ner datorn) 


          "Är du människa?" Ja, är du? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar