torsdag 8 augusti 2013

Need a haircut

Hola amigos!

Sitter just nu nyduschad och dricker varm oboy! Barnsligt gott men fitness-mässigt äckligt. Nåväl, jag ska ju bli fet ändå. Jo tack jag vet att det inte är samma sak att vara gravidfet som att vara tjockisfet. Men kom igen när du själv är gravid och känner ett extremt behov av att äta all världens choklad men har hållit dig till grönt te i 2 veckor! I'M WORTH IT! Har dessutom rastat mina fogar i 30 minuter idag. Lätt som en plätt tills jag nu sitter fast i soffan, typ. Krämpor hit och dit, det är värt det vill jag lova! När man en dag som denna ligger raklång i soffan efter att ha städat köket i 40 minuter och knodden drar sin första ninjaspark! okej, det var mer som en "hey bro!"-näve(boxa lite lätt på axeln) men jämfört men hans tidigare fladdrande/flaxande så var detta något jag faktiskt reagerade på och hajjade till! Liten börjar bli stor! 

Skulle försöka få någon söt osminkad kvällsbild på mig själv men blev distraherad av mitt fågelbo till hår. Kokooo. Jätte.hemskt. Plånkan denna månad tillåter inte heller ett besök till frissan. Next month då jävlar. Kanske. 

Återgår till min varma, numera kalla, oboy. Gokväll




Update: Spillde ut halva koppen på mina bara ben och det finns bara pyttelite mjölk kvar i kylen som jag måste ha till min morgongröt imorgon. I-landsproblem. Besviken. Återgår därmed till mitt gröna te.

Hej igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar