tisdag 24 augusti 2010

En lårmuskel mindre och en bula i pannan



Gud! jag har inte kännt mig såhär trött på jag-vet-inte-hur-länge! Gick upp halv 7 imorse, börjar skolan med natur 08:10 och avsluta dagen med textkommunikation 14:20. Tackar gudarna för att min globala lektion inte kommer igång förrän nästan vecka. Annars hade jag börjat mitt skolår med att gå från 8 till 17?! men nu var det ju inte så, så nog gnällt om de. Kom hem från träningen för inte så länge sen...så nu förstår ni nog "en lårmuskel mindre". Jag sträckte mig, och det gör ont. Men jag kriga mig igenom träningen iallafall och imorgon väntar ännu en. härligt! Frågan är ju varför jag inte träna såhär inför sommaren?

Jag måste bara ta upp det här med skåp i skolan! Hur praktiskt som helst. Skulle inte kunna vara utan ett! Men nu är det ju så att jag har haft oturen att få ett skåp underst... Det innebär att jag i stort sett får sitta på knä för att få fram mina grejor. Men inte det jag skulle säga, utan skulle säga hur arg jag blir på dessa människor som har skåpen över mig. Dom bara slänger upp luckan(?!) utan att kolla vem som sitter hukad nedanför, så när jag då ska resa mig upp och inte kollar utsikten uppåt innan så SMACK!! har denna lucka lämnat ett fint ill rött märke i min panna. HUR KUL ÄR DET?! och speciellt skönt kan jag ju inte påstå att det är.Så till er över-skåpare kan ni inte snälla rara söta slänga en blick ner på oss som sitter kommer sitta där under detta år. 
Nog för mig. Jag ska sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar